dag verslag 10 - Reisverslag uit Elsfleth, Duitsland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu dag verslag 10 - Reisverslag uit Elsfleth, Duitsland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

dag verslag 10

Door: Bob van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Bob

28 September 2017 | Duitsland, Elsfleth

Mijn 27ste stage dag
Zaterdag heb ik bezoek gehad van mijn maat, die was helaas pas om 3 uur snachts hier. We hadden eigenlijk in de planning om te gaan stappen in Oldenburg, maar de heenreis van mijn maat viel tegen. Daardoor was hij er pas zo laat. Toen hij aangekomen was zijn we gelijk gaan slapen.

Mijn 28ste stagedag
Ik en mijn maat hebben lekker uitgeslapen tot een uur of elf, daarna hebben we op het gemak ontbeten. We hebben zijn hond uitgelaten, want die was ook mee gekomen. Nadat we dat gedaan hadden, zijn we alsnog naar Oldenburg geweest. We hebben daar gezellig wat door de stad gewandeld, en natuurlijk nog een halve liter bij een terrasje gepakt. Rond het avond eten waren we terug, en hebben we lekker gegeten en gedoucht. Verder hebben we savonds nog een potje gekaart, en wat gepraat. Het was erg gezellig, maar op een gegeven moment toch maar naar bed gegaan.

Mijn 29ste stagedag
Mijn maat en ik hebben weer uitgeslapen tot 10 a 11 uur, en zijn kort daarna gaan ontbijten met een lekkere bak koffie. Na het ontbijt hebben we een hele grote ronde gewandeld met de hond, langs de dijk. Toen we eenmaal terug waren van die grote wandeling, was het tijd voor mijn maat om naar huis te gaan. Hij is rond half twee weg gegaan, daarna ben ik weer aan het werk gegaan tot zeven uur savonds.
Ik heb de mest hoop weg gereden met de loader, omdat dat op de kuil plaat lag. En die moet schoon zodat het mais er kan komen te liggen.

  • 30 September 2017 - 12:51

    Ad Van Tuyl:

    Hoi Bob,

    De biertjes zien er goed uit en dat was inderdaad veel troep om op te ruimen bij de kuil. Jammer dat hij geen muren heeft voor de mais silo.
    Ga zo door en werk ze.

    Groeten,
    Ad van Tuyl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bob

opleiding: vakbekwaam medewerker melkveehouderij niveau 3 prinsentuin college Breda

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 138
Totaal aantal bezoekers 5692

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

buitenlandse stage

Landen bezocht: