dag verslag 12 - Reisverslag uit Elsfleth, Duitsland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu dag verslag 12 - Reisverslag uit Elsfleth, Duitsland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

dag verslag 12

Door: Bob van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Bob

05 Oktober 2017 | Duitsland, Elsfleth

Mijn 38ste stagedag

Een paar weken gelden toen we waren uit eten, zagen we dat ze een kermis aan het opbouwen waren. Daar zijn we savonds na het melken, nog naar toe geweest. Albert zij al dat het een grote kermisterrein was, en dat hij had gehoord dat er 1,5 miljoen bezoekers werden verwacht. In de 10 dagen dat het kermis zou zijn. En inderdaad de kermis was echt mega groot, en ook heel leuk om te zien. We hebben daar ook gegeten, bij de snackkraampjes. Een lekkere puntfrietzak, en een pitabroodje. We zijn ook nog ergens gaan zitten waar we een pilsje hebben besteld, en waar we hebben gekletst over van alles en nog wat. Tot op een gegeven moment, een bandje binnen kwam lopen in de tent. Ze hebben daar een aantal nummers gespeeld, was erg leuk om naar te kijken en luisteren. Maar op een gegeven moment zijn we terug gelopen richting de auto, want morgen moet ook weer gewerkt worden.