de terugreis - Reisverslag uit Elsfleth, Duitsland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu de terugreis - Reisverslag uit Elsfleth, Duitsland van Bob Dongen - WaarBenJij.nu

de terugreis

Door: Bob van Dongen

Blijf op de hoogte en volg Bob

20 Oktober 2017 | Duitsland, Elsfleth

Ik ben savonds rond 7 uur opgehaald in Duitsland, door mijn ouders.
Mijn ouders en ik hebben nog een bak koffie gedronken, en Albert en Atty bedankt dat ik daar stage heb mogen lopen. ook heb ik ze een cadeautje gegeven. Daarna ben ik naar huis gereden met de auto. rond 11 uur savonds was ik weer thuis in Nederland.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Bob

opleiding: vakbekwaam medewerker melkveehouderij niveau 3 prinsentuin college Breda

Actief sinds 25 Aug. 2017
Verslag gelezen: 694
Totaal aantal bezoekers 5680

Voorgaande reizen:

28 Augustus 2017 - 13 Oktober 2017

buitenlandse stage

Landen bezocht: